Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Η διαδικασία της παραγγελίας των προϊόντων είναι απλή: επιλέγετε το/τα προϊόν/προϊόντα που επιθυμείτε, την ποσότητα και το χρώμα (εφόσον το προϊόν διατίθεται σε περισσότερα του ενός) και κάνετε κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”. Όταν τελειώσετε τις αγορές σας, κάνετε κλικ στο κουμπί “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” και ακολουθείτε τα υποδεικνυόμενα βήματα. Όταν ολοκληρώσετε επιτυχώς την παραγγελία σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email. Αν χρειάζεστε βοήθεια για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας επισκεφτείτε την ενότητα “Όροι χρήσης“.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για αγορές εντός της ελληνικής επικράτειας τα προϊόντα στέλνονται με την Γενική Ταχυδρομική Courier εντός 3-4 εργάσιμων ημερών, εφόσον αυτά υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα.

Για αγορές στο εξωτερικό τα προϊόντα στέλνονται με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) με συστημένη αποστολή, που μας επιτρέπει να παρακολουθούμε την παραγγελία σας. Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού. Για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο χρόνος παράδοσης είναι 6-7 ημέρες, εφόσον τα προϊόντα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα. Για τον υπόλοιπο κόσμο, ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται απο 7 έως 10 ημέρες, εφόσον τα προϊόντα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους και τα έξοδα αποστολής επισκεφτείτε την ενότητα “Τρόποι Αποστολής”.

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους:

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησής μας

ALPHA BANK

Αριθμός λογαριασμού: 626002330003525

IBAN: GR2801406260626002330003525

Δικαιούχος: Δάφνη Βέλλη

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Αριθμός λογαριασμού: 46900174262

IBAN: GR1201104690000046900174262

Δικαιούχος: Δάφνη Βέλλη

Παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω email στο [email protected] για την πραγματοποίηση της κατάθεσης, επισυνάπτοντας, αν είναι δυνατόν, την απόδειξη κατάθεσης. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο +30 2281084935. Σε κάθε περίπτωση, στην αιτιολογία της κατάθεσης παρακαλείστε να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας. Η επεξεργασία και εκτέλεση της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθούν μόνον εφόσον λάβουμε γνώση της κατάθεσης της αξίας της παραγγελίας σας με έναν από τους παραπάνω τρόπους.

Με χρέωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας

Η ιστοσελίδα www.velli.gr δέχεται χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Visa, Master, Maestro, Diners Club, American Express, καθώς και πληρωμές μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Masterpass by Mastercard. Η ιστοσελίδα δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα σας ή με την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα.

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha  eCommerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets LayerSSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Με χρήση του Paypal

Εάν είστε χρήστης με λογαριασμό PayPal, μπορείτε να να πληρώσετε αφού συνδεθείτε με το λογαριασμό σας.

Με αντικαταβολή

Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή παρέχεται για τις αγορές εντός της ελληνικής επικράτειας (δείτε την ενότητα “Τρόποι και κόστος αποστολής” για το σχετικό κόστος επιβάρυνσης). Στην περίπτωση πληρωμής μέσω αντικαταβολής ο χρήστης δεσμεύεται (α) για την εξόφληση του συνόλου της παραγγελίας και (β) για την τήρηση της συμφωνίας παράδοσης με την εταιρεία ταχυμεταφορών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής επισκεφτείτε την ενότητα ‘Τρόποι πληρωμής”.

Ποιοί είναι οι τρόποι τιμολόγησης;

Όποιο τρόπο πληρωμής και να επιλέξετε, υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης είτε απόδειξης λιανικής πώλησης είτε τιμολογίου. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα “Όροι χρήσης”.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Για αγορές εντός της ελληνικής επικράτειας τα προϊόντα στέλνονται με την Γενική Ταχυδρομική Courier και παραδίδονται στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

Για αγορές στο εξωτερικό τα προϊόντα στέλνονται με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) με συστημένη αποστολή και παραδίδονται στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες άνω των 200€, που αποστέλλονται εντός της ελληνικής επικράτειας, σας προσφέρουμε δωρεάν αποστολή.

Για παραγγελίες κάτω από 200€ και βάρος έως 2 κιλά, το κόστος αποστολής ανέρχεται σε 4€ για όλη την Ελλάδα. Για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα κόστη αποστολής επισκεφθείτε την ενότητα “Τρόποι αποστολής”.

Για παραγγελίες στο εξωτερικό το κόστος διαφέρει ανάλογα με τη χώρα αποστολής, το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση ο υπολογισμός του κόστους αποστολής της παραγγελίας σας γίνεται αυτόματα και σας γνωστοποιείται με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης των προϊόντων σας στο καλάθι αγορών, και πριν την οριστικοποίηση της παραγγελίας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ενότητα “Τρόποι αποστολής”.

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να είναι τα προϊόντα μας άμεσα διαθέσιμα. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τον αναμενόμενο χρόνο διαθεσιμότητας του προϊόντος, την αντικατάσταση ή την ακύρωση της παραγγελίας. Λόγω του ότι τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα, ο χρόνος διαθεσιμότητας για κάθε προϊόν είναι διαφορετικός.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε για οποιονδήποτε λόγο, ενημερώνοντάς μας στο email [email protected]  ή τηλεφωνικά στο +30 2281084935, μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαιωμένη παραλαβή του. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε τους όρους στην ενότητα “Πολιτική Επιστροφών”.

Μπορώ να προσθέσω και να αφαιρέσω προϊόντα στην παραγγελία μου μετά την ολοκλήρωσή της;

Σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα στην παραγγελία που έχετε ήδη ολοκληρώσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, είτε τηλεφωνικά στο +30 2281084935 ή μέσω email στο [email protected] και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας εφόσον το επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, αρκεί να επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2281084935 ή μέσω email στο [email protected] οπωσδήποτε εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ακύρωση παραγγελίας που έχει ήδη αποσταλλεί δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω;

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελία σας μέσω του site της Γενικής Ταχυδρομικής Courier (www.taxydromiki.com) καταχωρώντας τον αριθμό αποστολής για αποστολές στην Ελλάδα ή μέσω του site των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) (www.elta.gr) καταχωρώντας τον κωδικό αποστολής για αποστολές στο εξωτερικό. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2281084935 ή μέσω email στο [email protected] και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας επισκεφτείτε την ενότητα “Τρόποι Αποστολής”.

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.velli.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι’ αυτό δεσμεύεται έναντι των χρηστών της ότι δεν πρόκειται να δημοσιοποιήσει ή να διοχετεύσει στοιχεία των πελατών της σε τρίτους, χωρίς ρητή έγγραφη συγκατάθεση των χρηστών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα “Όροι χρήσης”.

Υπάρχουν εγγυήσεις για τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος;

Φροντίζουμε να επιλέγουμε και να φτιάχνουμε προϊόντα που είναι όμορφα, ποιοτικά και αναβαθμίζουν την αισθητική μας, ενώ ταυτόχρονα είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Οι Έλληνες δημιουργοί με τους οποίους συνεργαζόμαστε είναι καταξιωμένοι στο χώρο τους και δημιουργούν με γνώμονα την υψηλή αισθητική και την άρτια ποιότητα στα προϊόντα τους. Τα περισσότερα προϊόντα μας συνοδεύονται από την κάρτα του δημιουργού τους, ώστε να πιστοποιείται η επωνυμία τους και η χειροποίητη υπόστασή τους.

Μπορείτε να μου στείλετε ένα προϊον σε συσκευασία δώρου;

Εφόσον επιθυμείτε να προσφέρετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε ως δώρο, θα χαρούμε να σας το αποστείλλουμε σε συσκευασία δώρου, χωρίς επιπλέον χρέωση! Απλά, ενημερώστε μας σχετικά στο πεδίο “Παρατηρήσεις παραγγελίας” και θα το παραλάβετε έτοιμο σε συσκευασία δώρου.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 2281084935, από Δεύτέρα έως και Σάββατο  από τις 10:00 έως τις 14:00 ή μέσω e-mail στο [email protected]